onsdag 31 oktober 2012

Prinsessan är kåt

Han skriver.

Jo, det är som Prinsessan skrev att jag tiggde och bad att få sova igår.

Prinsessan hade tagit fram sin efterlängtade bok som handlar om ett DS förhållande. Under tiden somnade jag in djupt och njöt av min sömn.

Efter ett tag (när jag sov som djupast), vaknade jag av att det kröp 48 kilo över mig och gned sin kropp mot min och stönade lätt i mitt öra.

Jag öppnade mina sömndruckna ögon och försökte "värja mig" för Prinsessans kyssar och händer som sökte sig ner mot min kuk.

Jag kände mig som jordens gnälligaste när jag tiggde och bad om att få sova. Men just då var Prinsessan lika mysig som en irriterande fluga på sommarmorgonen i ett på tok för varmt rum.

"Snälla, jag kan väl få suga din kuk", var hennes svar på mina böner om sömn.

Nu är det en sak med Prinsessan som är viktig att komma ihåg. Det är att om hon får ett nej från mig, så blir just detta ett av det viktigaste i Prinsessans liv att ändra till ett "okej".

Så ni skall inte tro att Prinsessan gav sig så lätt...

Efter några minuters brottningsmatch i sängen mellan en 48 kilos våldtäktskvinna och en 98 kilos halvsovande man, gav hon upp med ett besviket ljud som man skulle kunna likna med en säl som kikar upp ur vattnet efter 20 minuter under ytan.

Det sista "hotet" jag hörde innan jag somnade var att "Då får jag väl klara mig själv".

På morgonen när jag vaknade så fick jag veta att jag inte gjort mina plikter. Hmmm... Jag hade tydligen visat ett visst missnöje efter att hon kommit skrikande jämte mig med hjälp av en porrfilm och en vibrator...

Eh... Jag lär nog att få betala ikväll med att ge henne en super-mega-skön orgasm. Det är hon värd.

1 kommentar:

  1. Ljud fil på kvällens orgasm då kanske ... blink blink /H

    SvaraRadera