tisdag 23 oktober 2012

Över mitt knä.

Han skriver.

Jag drog till mig Prinsessan och la henne över mitt knä och drog upp hennes klänning över hennes vackra rumpa.

Jag lät min hand smeka hennes skinka under tiden som jag höll ett hårt tag om hennes nacke.
Jag hörde hur hennes andhämtningar blev tyngre och tyngre allt eftersom min ena hand smekte henne.

Jag lyfte upp handen och hörde hur hon slutade andas. Min hand föll med handflatan mot hennes varma och lena skinka. I samma sekund som handen träffade ljöd det en smäll.
En tiondel senare stönade Prinsessan till och tvinnade sig lite av smärtan.

Min hand lyftes återigen och jag kände hur prinsessan omedvetet särade på sina ben lite.
Återigen en smäll.

Jag tittade ner på Prinsessan och såg hur hon blundade hårt. Hennes mun var halvöppen och gav ifrån sig svaga stön av njutning mellan de djupa andhämtningarna.

Min hand smekte ömt hennes röda skinka som hettade av värme under min hand.
Mina hand gled sakta in mellan hennes skinkor och över hennes trosor.

Jag lät fingret glida över hennes fitta och kunde känna hur fingret gled in mellan hennes blygdläppar under trosorna. Jag lät mitt finger glida upp mot hennes anal. Hon försökte trycka sig mot mitt finger i hopp om att den skulle stanna till över analen. Men sakta och medvetet retfullt försvann fingret bort...

Detta ikväll kanske hon får mer än en finger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar