måndag 22 oktober 2012

Privata fester

Prinsessan skriver.

Min Älskling ligger på rygg i soffan och pillar med sin I-Phone. Jag skulle tro att han är inloggad på BC just nu. Kanske skriver han meddelanden till något sexigt par som vi kan träffa framöver. Jag hoppas.

Vi håller på att rodda i att hitta ett antal par att stråla samman med i någon lyxig svit framöver. En privat liten swingersfest med en samling sköna swingers vore helt underbart.

Appropå privata swingersfester damp det in en vansinnigt spännande inbjudan till just en sådan häromdagen! En riktig drömfest för oss båda som jag verkligen skulle vilja följa med min Älskling på.

Jag gissar att värdparet har en liknande livssituation som oss och att de lever ett "varannanvecka liv" - men med barn motsatt vecka. Detta är nämligen inte den första vi haft lyckan att bli inbjudna till dem, men vi har aldrig kunnat tacka ja till inbjudan. Vi har alltid våra barn då dessa fester gått av stapeln. Extrem otur!

Omedelbart då min Älskling läste upp inbjudan försökte jag finna ut ett sätt att kunna gå. Eftersom jag inte kan tänka mig att ta med barnen och låsa in dem i bilen eller på ett hotellrum måste vi tacka nej. Igen.

Jag hoppas innerligen att detta inte var sista gången vi fick en inbjudan av detta par. Någon gång kan det kanske gå att lösa? Vill man så kan man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar