lördag 27 oktober 2012

Det hände på EWS

Prinsessan skriver.

Dagens sökord: mmf, husband, italian, threesome, group, trio....

Det kommer bli en lång dag idag.

Det är en sak jag inte tror jag berättat för er läsare. En sak som hände i det mörka rummet på EWS festen för fyra veckor sedan.

Jag och älsklingen hade hittat en liten bit säng att ha sex på i det mörka rummet. Det var fullt med människor där inne, fast vilka de var hade vi naturligtvis ingen aning om. Det gick knappt att urskilja hur de såg ut heller, utan vi såg mest konturer av kropparna.

Jag var (och är) extremt sugen på lite tjejsex. Jag älskar att slicka en rakad och vacker kvinna, men hade inte fått tillfälle att göra detta på flera månader. Brevid mig i sängen låg en blond kvinna som hade sex med andra människor.

Fast jag inte såg hur hon såg ut, blev jag lite frestad att närma mig henne. Jag började försiktigt med att nudda hennes arm och hennes lår ytterst lätt.

Tämligen omgående vred hon sig mot mig och besvarade mina beröringar. Jag blev djärvare och tog för mig av hennes bröst. Jag hade aldrig tidigare kysst piercade bröst, så detta var en ny erfarenhet. Hon verkade gilla vad jag gjorde och återgäldade mig och mina bröst samtidigt som min Älskling tog mig bakifrån.

Jag kunde fortfarande inte se vem hon var, eller hur hon såg ut men struntade i det just då. Faktum är att jag inte vågat fråga Älsklingen om hon var snygg - jag vill inte höra att jag råkat ha sex med en oattraktiv kvinna. Det skulle ge mig lite ångest är jag rädd...

Hursomhelst. Kvinnan gillade uppenbarligen min mun och flyttade upp sig mot väggen så jag kunde slicka henne. Det tog inte särskilt lång tid innan jag hörd och kände hur hon krampade i en orgasm.

Hon skrattade och kysste mig för att helt sonika klättra ur sängen och lämna det mörka rummet. Sedan var hon borta.

Jag skulle kunnat bli lite sur på en kvinna som låter någon ge utan att ge tillbaka. Men jag njuter nog lika mycket av att slicka som att slickas. Dessutom var jag som sagt extremt sugen på att slicka en kvinna, att jag var nöjd med att få göra "bara" det den kvällen.

Jag kikade lite extra mycket efter en en blondin med piercade bröst i lokalerna den natten för att få veta vem hon var utan att bli ett dugg klokare. Hon var borta, och jag är nöjd med att inte veta vem hon var.

Någonstans tycker jag att detta är det mest "slyniga" jag gjort. Att ha sex med en människa utan att prata med henne, utan att veta vem hon var eller ens hur hon såg ut. Lite desperat nästan. Och aningens för slynigt beteende till och med för mig. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar