tisdag 16 oktober 2012

Nästa äventyr

Prinsessan skriver.

Den 28:e är en träff inbokad. Älsklingen har roddat ihop ett möte med "vår" extrakille. Jag skriver "vår" trots att Älsklingen är hetro och att dessa mmf äventyr mest är för min skull. Tack Älskling!

Jag fick frågan om vad jag längtar efter att få göra nästa gång vi ses. Jag har funderat. Egentligen tror jag inte jag har något jag vill göra som vi inte redan gjort? Vet inte ens om det går att vrida upp nivån mer? Kan det bli mer avancerat i en mmf om man redan roar sig med exempelvis dp?

Vad jag gillade särskilt mycket sist var den kinky känslan av att kyssa min man samtidigt som en annan man ger mig oralsex. Jag älskade att stå på knä mellan dessa två män och suga dem. Jag höll på att avlida då min Älskling höll isär och fast mina ben så att gästen kunde ta mig. Det är fantastisk att stå på alla fyra mellan sin Älskling och en annan man. Jag blev förvånad över hur upphetsande det var att knullas då Älsklingen lämnat rummet. Frågar ni mig så tycker jag att dp är bland det mest kinky man kan göra - underbart!

Respekt, nyfikenhet, och glädje är tre ingredienser som jag tycker är ett måste i sexlivet. Det spelar ingen roll hur många, eller hur få man är i sängen. Dessa tre beståndsdelar får man inte glömma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar