lördag 20 oktober 2012

Kvinnor

Prinsessan skriver.

Jag har som jag skrev nyss lagt upp en annons på BC för att försöka hitta en SERIÖS kvinna som vill träffa oss.

Detta har visat sig vara ett extremt svårt att lyckas med. Vad det beror på vet jag inte. Det finns som bekant ett par tusen profiler på BC som ska ägas av kvinnor. Eller?

Kan det vara så att våra krav återigen lägger käppar i hjulet för oss? Jag tror vi är mer flexibla med krav på kvinnor än på män.

  • Rakad
  • Slank
  • Social
  • Seriös
Det första kravet är helt och hållet mitt. Jag tycker inte om könshår på kvinnor oavsett hur naturligt det må vara.

Slank har vi valt för att "normalt" tydligen kan innbära allt från 50-90 kg på kvinnor som når 160 cm över marken.

Social måste hon vara. Att ha sex men en människa vi inte kan prata med är helt uteslutet.

Seriös, det är kanske där det brister. Det verkar onkligen skumt att så många kvinnor ALDRIG öppnar sina brev? Är man seriös, så är man väl nyfiken på vad som dimper in i inkorgen? Vidare sitter det bevisligen en mängd män och gömmer sig bakom kvinnoprofiler. Ni är patetiska!

Jag vill verkligen hitta en kvinna till mig och Älsklingen. Jag känner en frustration över att det ska vara så svårt att finna henne. Jag älskar tjejsex, men jag skulle älska att få ge min Älskling en upplevelse han aldrig skulle glömma.

Så snälla rara bloggläsare, håll tummarna för att denna annons ska bära frukt.

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna. Men din make skrev att du gillar stora bröst, men kanske inte tillräckligt viktigt för att bli ett krav?

    Med vänlig hälsning
    en liten filur

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gärna lite större bröst - men inget krav... En ganska oviktig detalj i det hela tycker jag. Men visst, hoppas får man väl?

      Radera