onsdag 17 oktober 2012

Min annons

Prinsessan skriver.

Som ni vet satte jag in en annons igår. Eftersom jag bara är gratismedlem på BC numer och jag finner det onödigt att bli plusmedlem så är det extremt svårt att gallra och söka bland de olika profilerna.

De enda kriterier jag kan välja som gratismedlem är killar som söker par och i vilket län de ska finnas samt deras ålder. Vikt, läggning, längd, kroppstyp, civilstånd, etnicitet etc kan jag inte välja. Det gör urvalet extremt svårt att hantera. Så jag tyckte att det kunde vara läge att plita ihop ännu en annons. I teorin så borde det väl kunna fungera? Eller?

Det har rasat in erbjudanden av varierande kvalité. Flera meddelanden har varit trevliga, även om de inte passat in på vad jag tydligt sökt. De flesta meddelanden har dock skrivits av män som inte tycks kunna läsa och/eller förstå innebörden av ord. Det är lite sorgligt tycker jag.

En man menar att det är för MYCKET information i min profil och vår dagbok samt att annonsen är för lång för att han ska orka läsa den. Orkar man inte bry sig, så orkar jag inte ens förklara hur galet detta resonemang är...

Stort tack till er som skrivit trevliga meddelanden till mig!





1 kommentar:

  1. Ja han lät som en person man vill ha med att göra... Eller inte, lata människor
    Mvh J

    SvaraRadera