onsdag 24 oktober 2012

Tre måsten

Prinsessan skriver.

En ingrediens som jag tror är ett måste i ett swingersliv är tillit.

Man måste kunna lita på varandra tillräckligt mycket för att först och främst våga berätta om sina fantasier och drömmar. Dessutom måste man känna så pass mycket tillit att man känner sig trygg med att bromsa då saker går för fort, eller rent av stanna då gränserna för vad man vill uppleva har nåtts.

Det är för att Älsklingen litar fullständigt på mig (och på vår extrakille) som han kan tycka det är sexigt att lämna oss ensamma en stund. Om han för ett ögonblick funderade på vad som skulle kunna hända då han inte vore där så vore det omöjligt att känna upphetsning för ett sådant litet experiment. Han vet att han inte kommer hitta oss tätt ihopslingrade när han kommer tillbaka till sängen.

Om jag inte visste att Älsklingen bara älskar mig och kommer vara mig fullständigt trogen skulle andra kvinnor vara potentiella hot. Jag vet dock att han valt mig, och att han skulle välja mig om och om igen.

Jag har aldrig varit orolig att Älsklingen skulle bli besviken på mig om jag exempelvis inte känner för att träffa ett par som han tänder på. Vi gör det här tillsammans. Vi delar upplevelsen och vi njuter ihop. Båda ska ha det bra och den med snävast ramar får alltid sätta gränserna. Och vi är aldrig rädda för att vara ärliga.

Ärlighet, tillit och lyhördhet. Det blev tre ingredienser istället för en. Man måste ha alla tre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar