tisdag 30 oktober 2012

Söndagkväll...

Prinsessan skriver.

I söndags kväll hade vi porrfilmssex igen. Kinky, spännande, avancerat, roligt, skönt, sexigt... Vi kan sätta massor av etiketter på vad som hände i söndags. Så mycket kan jag säga, det var riktigt skönt. Som alltid.

När jag skriver "som alltid" blir jag nästan chockad av vilken typ av sex vi har kommit att uppskatta under denna resa som började så försiktigt med sex i samma rum på olika klubbar i Sverige. Chockad, generad och glad.

Tillbaka till i söndags.

Vår gäst kom hem till oss på kvällen, efter en stunds prat i soffan befann jag mig i samma angenäma situation som för någon månad sedan. Naken. Med en kärleksfull Älskling vid min mun och en extra kille med ansiktet mellan mina ben. Vansinnigt sexigt och upphetsande.

Älskingen backade undan och klädde av sig utan att ta blicken ifrån mig där jag låg på rygg i soffan och njöt. Sedan kom han äntligen nära så jag kunde ta honom i munnen. Även vår gäst fick av sig kläderna och snart satt jag naken i soffan fullt upptagen av att suga och runka dem båda.

Efter en stunds skönt förspel gick vi in till sovrummet och sängen. Jag stod på alla fyra i sängen, med en man i min mun och en långt inne i min våta... Ni kan säkert lista ut resten?

Jag fick njuta av porrfilmssex i sin bästa form. Analt, vaginalt, oralt... En smärtsamt skön orgasm följdes av en stunds vila innan vi började om från början igen.

Ett par timmar senare satt vi köket med ett fat bullar och en kanna kaffe. Alla tre var tillfredsställda och nöjda med denna lite okonventionella söndagskväll.



2 kommentarer:

  1. Hej på Er!
    Underbar blogg Ni har, härlig läsning och även bra tips för oss som står i startgroparna att bjuda in fler i "sängkammaren".

    Även om vi nog kan gissa hur kvällen fortskred hade det varit kul med en ännu mer utförlig beskrivning av kvällen.. :-)



    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Kul att du/ni gillar bloggen! Spännande att ni ligger i "startgroparna" för er egen resa!

      Beträffande din önskan om mer detaljer så ska jag (och Älsklingen) tänka på det.

      Radera