onsdag 17 oktober 2012

Är jag fru Hedenhös?

Prinsessan skriver.

Porrsurfade lite snabbt och landade på ett "College Fuck Fest" klipp. Känner mig väldigt gammal och tråkig, när jag kommer på mig själv att inte se sexet alls - utan bara tappa hakan och fundera på vad det ska bli av dessa unga män och kvinnor?

Ska de leda USA ut ur den ekonomiska krisen?

Jag är den sista som dömer exhibistionister då jag själv förmodligen är en sådan. Jag gillar som bekant att bli tittad på då vi är på klubb. Men en vanlig fest som blir en sexshow? Varför beter sig killarna som djur där de står och vrålar "fuck that bitch"? Om det är på riktigt och inte avlönade aktörer, varför kan de inte kombinera sex och respekt?

Det är mot mina principer att moralisera. Men. Jag gillar inte dessa klipp. De får mig att känna mig stenålders och astråkig. Jag hoppas verkligen de är fejk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar