måndag 29 oktober 2012

FFM?

Prinsessan skriver.

Försöker hitta en kvinna med tre "s". Smart, sexig och seriös. Lättare sagt än gjort. Tror det fanns närapå 70 kvinnor i landet som söker ett par på BC. Det är inte så många. När man dessutom stryker de som bor högst upp, eller längst ner i landet så blir det än färre kvar.

Jag gjorde dock ett seriöst försök i förmiddags. Klickade på profil efter profil. Någon kvinna träffade aldrig par ensam (varför hon har en profil som singeltjej förtäljer icke historien) en par andra kvinnor "sökte ingenting nu". Flera kvinnor var stora, eller extra stora. Det är absolut inget fel i att vara av större modell, men tyvärr tänder jag och Älsklingen inte på stora kvinnor.

Några kvinnor hade så oförskämda profiler att man blev mörkrädd. Varför ska man vara otrevlig på Anna Anka vis? Otrevligt är nog det mest avtändade som finns? 100 ggr mer avändande än ett högt BMI tycker jag...

Jag hann inte söka igenom precis alla profiler, man kan nog säga att jag "skummade" igenom dem. Det slutade med att jag hittade två kvinnor som jag skickade iväg brev till. En av dem har svarat. Hon hade fullt upp med att lära känna de kontakter hon redan knutit. Den andra har inte svarat än.

Det visar sig vad som händer. Men det vore verkligen sjukt underbart att växla en mmf mot en ffm trekant någon gång framöver. (Tro nu inte att jag tröttnat på mmf) ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar