måndag 15 oktober 2012

Personligheter

Prinsessan skriver.

En sak som jag och Älsklingen verkligen uppskattar då är på äventyr är alla härliga swingers! För seriöst, även om vi givetvis inte tänder alla på människor så uppskattar vi verkligen personerna vi träffar på klubbar.

De är glada, kärleksfulla, nyfikna, roliga - ja ofta helt j-vla underbara faktiskt!

Swingande par är enormt kärleksfulla mot varandra. Generellt sett. Jag har bara stött på ett fåtal par som inte verkat 100% lyckliga med varandra under denna resa. Alla fördomar om att swingers skulle försöka hitta något som saknas i den egna relationen är rent nonsens.

Vi tycker det är underbart kittlande att titta på kvinnorna i buren vid dansgolvet som dansar för, och hetsar männen utanför. Männen som får svårt att behärska sig när deras kvinnor provocerar dem å det grövsta... Vem kan undgå att le?

Vi har lärt känna några par som vi inte delar säng med, men väl glädjen i att träffas och skratta en stund. Jag hånglade med en vacker och sexig kvinna på S.U.S och hade glädjen att träffa henne i lördags. Även om vi bara smekte varandra en smula i förbifarten så tycker jag det är dessa underbara möten är inpirerande och upplyftande.

Denna kvinna som bara fladdrade förbi glittar och skulle kunna lysa upp ett becksvart rum med sin personlighet! Till dig, jag vet att du läser detta - du är onekligen speciell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar