fredag 19 oktober 2018

Sex i skogen



Häromdagen var vi så sjukt sugna på varandra att vi inte kunde vänta på att det skulle bli kväll och att tonåringen hade somnat. Vi hade inte haft sex på så länge att det nästan var plågsamt.


Som smarta tonårsföräldrar föreslog vi familjen att gå ut till skogen och plocka svamp. Vädret var mulet och lite småruggigt. Naturligtvis ville tonåringarna hellre sitta framför sitt tv-spel och besvarade oss med en suck och dissade fullständigt vårt förslag. Ville vi plocka svamp, så fick vi göra det själva.


Vi hade lyckats bli barnfria och klädde på oss ”svampplockningskläder” och tog med oss en korg. Ingen skulle kunna ana att vi var mer intresserade av att klä av varandra och knulla än att hitta trattkantareller.


Vi åkte en bra bit ut på småvägar tills vi till slut hittade den perfekta platsen. Vi körde in på en liten avfart från den lilla grusvägen och plockade fram en filt som vi bredde ut samtidigt som vi fnissade åt vårt lilla tilltag.


Prinsessan kröp upp på filten och ställde sig på alla fyra och drog långsamt ner sina byxor och putade gulligt upp med sin lilla rumpa. ”Kom, vi hinner inte med något förspel!” beordrade hon med en mjuk röst.


Såhär långt hade allt funkat och det var som en erotisk fantasi. Men verkligheten praktiskt i skogen är inte alltid den samma som i fantasin.


Jag drog ner mina byxor och var så sjukt sugen på min vackra älva som stod och vickade inbjudande på rumpan mot mig. ”Kom då!” viskade hon otåligt och jag lyckades få ner mina byxor till stövlarna och trippade framåt som en pingvin. Men när jag stod där i duggregnet, så kom jag på den omöjliga ställningen av att hon stod på alla fyra med byxorna över knäna på samma sätt som jag. Jag var med andra ord tvungen att få av mig byxorna för att över huvud taget kunna ha sex.


”Vad väntar du på?” viskade Prinsessan lite otåligt i kylan.


Om ni någon gång har försökt stå på ett ben i mjuk mossa med byxorna neddragna under knäna och med gummistövlar på, så förstår ni att det är mer eller mindre omöjligt.


Med några väl valda svordomar lyckades jag dock få av mig ena stöveln och byxbenet och naturligtvis ta ett steg i strumpor i en vattenpöl så att det sörplade när jag drog upp foten.


Prinsessan som kikade bakåt på det komiska skådespelet vred sig av skratt samtidigt som hon inte gjorde det hela bättre genom att gång på gång påtala att hon börjat frysa.


Jag ställde mig bakom henne och tog ett tag om hennes vackra höfter som var knottriga av kylan.


Äntligen...


Så skönt...


Jag kände hur Prinsessan skakade i kroppen och trodde naturligtvis stolt att hon var lika upphetsad som jag och närmade sig orgasm. Men efter ett tag så förstod jag att den lilla stackaren skakade av kyla och försökte dra sin jacka över sig i hopp om att få lite värme.


”Jag fryser” kved hon lite tyst under sin jacka. 


”Vänta... Lite till, det är så sjukt skönt” svarade jag och kände mig lite smått egoistisk.


Plötsligt övergick duggregnet till ett regn som man bara kan uppleva en kall höstdag. På en sekund öppnade sig himmeln och öste en kall dusch över oss där vi stod på en filt.


Vi båda hoppade upp och Prinsessan studsade upp på fötterna och lyckades i hoppet dra upp sina byxor och rusade iväg till bilen. Själv stod jag med byxorna och stövel på ena benet och försökte få på mig kläderna och stöveln igen. Hur det gick till vet jag inte men när jag kom fram till bilen så stod Prinsessan lutad mot bilen och asgarvade åt min mindre smidiga påklädning.


Väl i bilen körde vi hemåt. Lyckliga och glada...


Sex är inte alltid det ”perfekta knullet” som klipps ihop i porrfilmer eller romantiska filmer. Sex är att ha kul tillsammans, njuta tillsammans och framförallt inte göra sex till en så seriöst allvarlig sak.


Att ingen av oss lyckades få en orgasm är så underordnat det kan bli. Att vi båda ville ha sex är det enda som betyder något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar