söndag 28 oktober 2012

Snart redo

Prinsessan skriver.

Nu ska jag snart börja göra mig redo. Om två timmar får vi besök, och ja, jag ser verkligen fram mot det. Jag är inte nervös eftersom vi träffat denna kille flera gånger vid det här laget och kommit att lita på honom. Men visst är det pirrigt. Det ska det vara.

Vi får se om vi får till lite fotografering under kvällen. Jag hoppas verkligen det. Först och främst för vår skull, för vi tycker det är sexigt att plocka fram kameran under sex. Jag vet faktiskt inte om vår gäst tänder på den biten, men jag vet att han "ställer upp" så länge vi månar om integriteten - och det är klart att vi gör. Vi är alla måna om den biten...

Jag har förstått att flera av våra bloggläsare gärna ser bilder - och för er skull så ska jag och Älsklingen försöka komma ihåg att plocka fram kameran ikväll, men jag kan inte lova att vi lyckas. Om det blir några bilder återstår att se hur de er ut...

Fokus ligger först och främst på sexet. Givetvis. Jag är kåt och förväntansfull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar