torsdag 11 oktober 2012

Skön morgon

Prinsessan skriver.

Vi var bortbjudna igår. Jättemysigt var det! God mat och en massa champagne. Jag älskar Champagne!

Inatt vaknade jag av att Älsklingen krupit riktigt, riktigt nära mig och jag kunde känna hans stenhårda och lite fuktiga k*k mot min bak. Han sov och pratade i sömnen. "Du får göra vad du vill" sa han.

Håhåjaja... Jag tror jag vet vad han drömde om, och i vilken källare han var...

Jag drömde nog också sexdrömmar då jag vaknade extremt kåt. Jag letade fram min lilla kompis som jag brukar "gömma" under min madrass och inom loppet av några sekunder var Älsklingen klarvaken. Han letade upp ett sexigt mmmf klipp på sin I-Phone och med den synen framör mina ögon kom jag tämligen omgående i en kraftig orgasm.

En mycket bra början på en helt vanlig torsdag.

3 kommentarer:

  1. Fina klipp på Iphonen är en uppiggande faktor! Hur är era referenser vad gäller just sådana klipp? Producerat eller amatörvariant? Har selektivt valt bort lyxproducerat framför amatörklippen.

    Tack för en intressant blogg!

    Med vänlig hälsning

    enlitenfilur

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Vad kul att du gillar bloggen!
      Jag tror inte det finns någon riktigt röd tråd genom de klipp vi gillar? Vi gillar både amatör och producerat. Dock tycker vi extra mycket om klipp som ger oss känslan av att aktörerna faktiskt har skönt.

      Radera
  2. Tack för svaret. Intressant poäng det där med att aktörerna faktiskt har skönt. Tillgjort, producerat etc har gjort att mycket väljs bort. Men med eran definition så får ju även sådana klipp chansen.

    /mvh
    elf

    SvaraRadera