torsdag 25 oktober 2012

Att älska en slyna

Han skriver.

Mitt hjärta tillhör min lilla Prinsessa helt och hållet. Den kärlek jag har till henne är så stark att hon skulle kunna göra mig så illa att det vore outhärdligt.

Men detta kanske är nyckeln till den absoluta kärleken, att våga vara den man är och det man känner och tycker, trots vetskapen att man inte har något försvar kvar mot denna person.

Här måste det absoluta förtroendet infinna sig, eller så kommer man att förgöras.

Att bygga upp ett försvar och inte öppna upp sina känslor i rädsla för den andre är dömt att misslyckas. Då handlar hela förhållandet om en förberedelse för separation. Parterna bygger murar och vågar inte öppna upp sig och sexlivet blir lika eldigt som kalla kriget mellan Sovjet och USA. Då har man byggt ett förhållande som bygger på misstroende och spionage.

Jag och Prinsessan har valt att berätta allt för varandra om vad vi vill och vilka vi är. Jag vet att Prinsessan är undergiven, jag vet att Prinsessan gillar anallekar och att hon njuter av kvinnor. Jag vet att Prinsessan fullständigt älskar att ha flera kukar och att hon gillar när andra tittar på henne.

Varför skulle jag ogilla detta?

Jag älskar varje sekund som jag kan ge henne det hon vill ha. Jag vet att det finns ingen varelse på jorden som kan sätta en kil mellan oss. Jag ser ett lika stort hot i att vi har extrakillar, par och extratjejer som jag ser hotet i en av hennes dildos.

Ärligt... Jag går igång på att jag och Prinsessan har porrfilmssex ena dagen och älskar andra. Jag känner mig som en lyckligt lottad man som har en kvinna som styr in min kuk i en annan kvinnas mun, eller frågar en annan kvinna om hon har det skönt med mig under tiden jag knullar. Jag känner mig nöjd att Prinsessan skriker ut sin orgasm under en dp och jag tycker att det är sexigt att hon blir nersprutad av två män. Jag tycker att det är erotiskt att hon vill ha flera män än två.
Jag kan inte se någon nackdel i att hon är så kåt att hon nästan kommer utan beröring när jag bundit henne och dominerar henne. Jag är en lycklig man som har en kvinna som blir kåt av att suga och njuter av analsex.

Anledningen att vi kan ge varandra detta är att vi är helt ärliga mot varandra och har gett varandra möjligheten att förgöra den andre känslomässigt. Detta är det absoluta förtroendet till en annan människa att vårda ömt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar