lördag 27 oktober 2012

Nya dörrar


Hans skriver.

Jag gillar ju som sagt att dominera min Prinsessa. Eftersom hon är sexuellt undergiven mig, så är det det perfekta förhållandet, enligt vårt sätt att se det.

Vi har dock bara börjat glänta lite på bdsm och har inte riktigt hittat vilken inriktning vi gillar båda två. Vi vet dock med 100% säkerhet att vi lever i ett DS förhållande och att det är så vi trivs bäst.

Prinsessan gillar att bli dominerad med att bli bunden, förnedring, smärta, psykologisk dominans, m.m. Jag tror att hon har en betydligt klarare bild över vad hon gillar än vad jag har.

Jag har inte riktigt hittat vad som är min turn-on i att dominera.



Jag vet att jag tänder på att hon känner skuld och jag vet att jag tänder på att dominera henne till dess att hon blir undergiven och inträder i en realistisk roll av att vara min slyna och lyd varje önskemål jag har. Detta har vi prövat i en liten skala på klubb, men det krävs mer än att det är en kul grej för att det skall bli riktigt sexigt.

Jag vet att jag tänder (förvånade mig) på att lämna Prinsessan ensam med en extrakille under tiden de har sex. Att sedan se hennes generade min när jag kommer tillbaka var sjukt tändande för både mig och Prinsessan.

Jag känner mig inte helt trygg med piskandet/smärta än. Det ligger alltför starkt i mig att inte bära hand på en kvinna för att helt och hållet kunna slappna av och njuta av att piska upp Prinsessans söta skinkor. Ibland tror jag att jag är för snäll och älskar Prinsessan för mycket för att klara av att piska upp henne tillräckligt för att hon skall bli helt nöjd.

Dock kan jag tycka att det är galet sexigt att dominera henne och ta henne under tiden jag hånar henne för att hon inte kan låta bli att bli kåt. När hon kommer trots mina hån i en orgasm, så njuter vi båda.

Jag skall börja kika in mer i bdsm-världen och se vad jag tänder på. Jag tror att det finns en dörr som det står mitt namn på i feta bokstäver. Kanske är det en etablerad dörr, men jag anar att det är min dörr som är speciell för mig. Men det gäller att hitta den. Prinsessans namn verkar stå på de flesta dörrar :-), vilket gör mig till en lycklig man.

Jag tänder på tanken att tvinga henne till sex med två yngre män som jag instruerar och jag tänder på tanken att hon blir okontrollerat kåt och inte kan hålla sig till reglerna.

Ojojoj... Jag är en mycket konstig man ser jag ;-) Som tur är så finns det en kvinna som är än mer galet kinky och tycker att jag behöver piska upp henne till lydnad lite då och då och som enbart håller i piskan ödmjukt till dess att jag skall använda den på hennes söta rumpa.

 
Så nu börjar vårt lilla sökande efter spännande områden inom bdsm. Observera dock att detta är inget vi delar med extrakillar eller extratjejer. Det är något vi bara gör på två än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar