måndag 15 oktober 2012

Bi?

Prinsessan skriver.

Definitionen av binyfiken, bisexuell, partybi är minst sagt personlig. Jag ser mig som bisexuell då jag gillar att ha sex med kvinnor och män.

En del tjejer menar att de är hetrosexuella trots att de gärna har sex med andra tjejer eftersom de inte blir kära i dem.

Tjejer som kallar sig "partybi" gillar vad jag förstår att smeka och kyssa andra kvinnor lite smått?

Binyfikna tjejer, är det tjejer som fantiserar om tjejsex men ännu ej fått tillfälle att prova, eller är det tjejer som gillar tjejsex ibland?

Det verkar som definitionen av binyfiken, bisexuell och partybi är minst sagt luddig. Jag förstår inte alls vilka termer som betyder vad. Jag kallar mig för bisexuell. Och, ja, jag fick en smula tjejsex i lördags. Skönt...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar