torsdag 1 november 2012

Lycka

Prinsessan skriver.

Älsklingen vaknade hård imorse. Lycka att ligga sked med honom få känna hans kropp mot min tidigt om morgonen.

Även om vi inte har tid eller möjlighet att ha sex då vi har lust så är jag enormt lycklig och tacksam för att vi känner lust till varandra. Att inte ha så mycket tid man önskar för sex är ett lyxproblem. Att inte vilja vara intim och känna närhet till sin partner vore katastrof.

Vänner som saknar ett sexliv med sin partner menar ibland att de åtminstone kramas och känner närhet. Visst är närhet väsentligt. Men att leva ett långvarigt förhållande med en partner man inte tänder på, eller känner attraktion till är inte den sorts relation jag önskar. Lust och närhet behöver inte utesluta det varandra.

När jag ser min Älskling, sömndrucken och naken på väg till toaletten om morgonen pirrar det i hela min kropp. Allt jag kan känna är hur mycket jag vill ha honom! Han är det vackraste jag vet. Han är min bästa vän, min blivande make och den bästa älskaren jag någonsin kunnat drömma om.

Att ligga sked, att smekas vid köksbänken, att dela allt i livet och krydda det med ett galet bra sexliv som ena dagen doftar vanilj och söta drömmar, men nästa dag innebär galna äventyr på fler gör mig lycklig.

Jag är lycklig.

3 kommentarer:

  1. Äntligen vettiga ord om kärlek. Verklig, påtaglig sexuellt betingad kärlek. Världen är full av fjuttiga ord om kärleken - uttalande om att den handlar om precis allt annat än gränslös, ljuvlig och förbehållslös sexuell lust.

    Ord sannolikt skrivna av de som aldrig upplevt kärlek så som ni beskriver den. Uppfriskande. Och underbart att veta att det finns flera som lever i förbehållslös lustfylldhet.

    Er blogg är absolut underbar. Tack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina vackra ord om vår blogg! De värmde ända ner i själen!

      Härligt att höra att även du har lyckan att leva i en lustfylld relation!

      Tack!

      Radera
  2. Anytime!

    Det var min alldeles ljuvliga fru som hittade er blogg. Nu får hon leva med konsekvenserna. Lyckliga hon och lyckliga jag ;-)

    Kram
    E.

    SvaraRadera