torsdag 1 november 2012

Jag vill

Prinsessan skriver.

Feber, frossa och värk. Inte speciellt sexig idag med andra ord.

Eller?

Älsklingen har lovat mig en helkroppsmassage med varm olja när jag kommer hem från jobbet ikväll. Att få ett sådant fint erbjudande höjer faktiskt pulsen en aning trots att jag mår tämligen dåligt. Blir det inget sex, så blir det varmt, mjukt, omtänksamt och kärleksfullt. Inget jag dör av med andra ord.

Mitt letande efter en kvinna på BC som är Sexig, Smart och Seriös går vidare. 3 "S" borde väl inte vara helt omöjligt att finna i en och samma kvinna? Det återstår att se.

Jag har en kontakt med några kvinnor. Älsklingen är lite skeptisk då han har en känsla av att åtminstone en av dessa kvinnor är en man. Man ska lita på känslan, den brukar överensstämma ganska väl med verkligheten. Det är vår erfarenhet.

Man eller kvinna?

Den man som skulle dyka upp på en träff som vi avtalat med en kvinna borde rimligen definieras som dum i huvudet. Det är patetiskt att låtsas vara någon man inte är. Det är slöseri med sin och andras tid att ge sken av att man är intresserad av annat än mailande om man trivs bäst vid ett tangentbord och räds träffar IRL.

Om det finns kvinnor som har de tre "S" lär visa sig. Jag är på riktigt frustrerad av att inte kunna ge min Älskling en ffm som vi båda kan njuta av då han serverat mig ett antal mmf.

Det handlar inte om tvång att ge tillbaka inte alls. Men jag VILL ge tillbaka. Jag VILL att min Älskling ska få en galet sexig upplevelse med två sköna kvinnor. Jag VILL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar