torsdag 29 november 2012

Mina drömmars plugg

Prinsessan skriver.

Jag håller på att leta efter den perfekta analpluggen. Det är ingen lätt sak kan jag lova. Jag har mycket bestämda åsikter om hur en sådan skulle fungera/se ut då jag en fantasi jag vill uppleva.

Det framgår med all önskvärd tydlighet att det bor en liten analsex älskande figur inne i min änglalika kropp. Skrattar... Jag älskar att bli tagen, slickad eller fingrad därbak.

Nyligen lyckades jag döda min favorit plugg. Jag hade en idé (jag har den fortfarande om jag ska vara ärlig) om att kunna röra mig med pluggen inne i mig samtidigt. Jag fick den briljanta idén om att duscha med pluggen i. Det var jätteskönt och porrigt. Ända till den till min besvikelse trillade ut på duschgolvet. Tydligen var den inte vattentät - för någonstans där bakom duschdraperiet drog pluggen sin sista suck och dog.

Däremot fick jag mersmak av att ha pluggen i samtidigt som jag gör annat. Jag skulle gärna testa att ha den i då jag gör icke-sexiga saker som att åka och handla eller något annat i den stilen. Till det behöver jag en plugg som jag kan ha under kläderna och rätt plugg med den egenskapen har jag inte lyckats hitta - än.

Skulle också kunna tänka mig att ha gömma en plugg i mig som en överraskning till Älsklingen då han kommer hem efter en lång dag på jobbet, eller inför ett äventyr...

Pluggen ska ha rätt längd och omkrets. Den måste ha rätt form och viktigast av allt, rätt slut.

Tror ni Tomten har rätt plugg till mig?

5 kommentarer:

  1. Min sambo har en plugg som hon älskar... 14 lång, ca 5 som grövst och 3 i botten... I helgen hade hon den när vi gick på bio ;-) ... Underbart...

    Kram/parisäter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anar att ni knappt kommer ihåg vad filmen handlade om ;-)

      Radera
  2. Du formulerar exakt det jag oxå söker! Hoppas att du får många tips, så ska jag hålla utkik här. Kanske ska önska mig ett fint analsmycke i julklapp, för att börja nånstans ;) Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får vi hålla tummarna för det - båda två! ;-)
      Kram Prinsessan

      Radera
  3. http://www.vuxen.se/rosebuds-anal-jewelry-large-clear-p-2723.html
    Har två stycken en L och en XL
    Parinorr

    SvaraRadera