lördag 24 november 2012

Första gången...

Prinsessan skriver.

Ikväll ska jag föhoppningsvis få njuta av lite tjejsex. Det var ett tag sedan sist, och den gången var väl inte direkt en minnesvärd upplevelse rent sexuellt. Mer crazy än skönt skulle jag kunna säga...

Nu blir det lite nytt för mig. Tjejen jag tänkt ha sex med har ingen erfarenhet av tjejsex sedan tidigare. Det är lite pirrigt.

Första gången jag hade sex med en kvinna hade jag turen att träffa på en vacker och lagom försiktig kvinna som fick mig att känna mig trygg och våga ta för mig en smula.

Jag är inte hundra på vad hon gjorde som fick mig att känna mig så trygg. Jag har funderat på det de senaste dagarna eftersom jag inte vill skrämma en tjej som vill prova tjejsex. Jag vill givetvis att tjejen vi träffar i kväll ska bli lika förtjust i tjejsex som jag blev efter min första upplevelse.

Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar