torsdag 15 november 2012

Tre fantasier.

Han skriver.

Prinsessan har precis fått tre fantasier som tänder mig. Hon kikade igenom dem och såg sådär sexigt kåt ut när hon tittade upp. Jag tror att hon gillade alla tre varianterna.

Två fantasier handlar om en extratjej och en handlar om en extrakille...

Jag alla tre är möjliga att gå från fantasi till verklighet.

Jag tror att det är alltför få människor som berättar för sin respektive vad de gillar och fantiserar om. De är förmodligen rädda för att det skall missuppfattas. Men vad är egentligen det värsta som kan hända, jämfört med det bästa som kan hända?

Vi gillar att vara uppriktiga med vad vi drömmer om. Det vore hemskt om jag inte vågade berätta för Prinsessan hur jag skulle vilja ha sex. Lika illa vore det om Prinsessan gick och drömde om en upplevelse som hon inte vågade berätta för sin man.

Två av fantasierna är jag övertygad om att de går att förverkliga utan några större problem... En av fantasierna handlar nog en del om att våga...

Ett litet tips är att ett par individuellt skriver ner tre erotiska händelser som han eller hon skulle vilja uppleva (med rätt förutsättningar och situation förstås). Sedan skriver de ner två erotiska fantasier som de vill stanna vid en fantasi (d.v.s. en sexig fantasi som inte lämpar sig för irl).

Efter detta så lägger de sitt papper i den andres väska att läsa på jobbet nästföljande dag (lovar att ni kommer att vara nyfikna).

På så sätt kan det som skrivits inte diskuteras direkt, utan får tid att landa och smältas under dagen.

Ett uppmuntrande sms skadar dock inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar