fredag 16 november 2012

Dags att du ger mig ett kok stryk!

Prinsessan sa till mig imorse att det snart är dags att hon får ett "kok stryk av mig".

Hon gillar att bli hårt hanterad av mig (enbart mig) och njuter av att bli dominerad fullständigt.

Så nu får min hjärna börja planera något sexigt till Prinsessan som gör att hon får sitt behov av undergivenhet tillfredsställt.

Jag skall försöka hitta någon lösning på hur jag skulle kunna binda och låsa fast henne på ett sätt som berövar henne på all sin rörelseförmåga och gör att hon hamnar i en position som passar mig. Om jag också monterar en ögonbindel för hennes ögon, sätter hörlurar för hennes öron och en gagball i hennes mun, så tror jag att det är bra förutsättningar för att Prinsessan och jag skall bli nöjda.

Delen att "det är dags att du ger mig ett kok stryk", lär jag nog kunna lösa när hon ligger hjälptlös fastbunden framför mig.

Jag köpte ju mig en ridpiska för ett par år sedan som egentligen var en Present till Prinsessan och som framgångsrikt har använts på hennes vackra rumpa. Det finns en annan piska som får betecknas som en "niosvansad katt". Denna "katt" får dock användas med viss försiktighet (då den uppenbart gör för jä-a ont... ;-)

I början när vi träffades så hade Prinsessan inte breättat för mig att hon fantiserade om bdsm. Den första gången jag förstod var när hon föreslog att vi skulle köpa en liten, liten piska med små, små, små gummifransar i affären med sexleksaker...

Piskan är sedan lång tid tillbaka returnerad till återvinningen. Det kändes lite fånigt att stå med ett litet "sugrör med fransar" i handen och piska på Prinsessans rumpa. Det hände inget och kändes inget.

Tacka vet jag en ridpiska. Den är gjord för att kännas på ett djur som väger flera hundra kilo... Då borde den kännas på en 48 kilos prinsessas lilla rumpa.

Mer om detta längre fram...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar