tisdag 27 november 2012

Sjukt sexigt.

Han skriver.

Vi hade en väninna till Prinsessan på besök igår som blivit en av våra bästa vänner.

Efter en god middag gick vi och satte oss i vardagsrummet. Väninnan som är en mycket attraktiv kvinna klagade på sin stela nacke, vilket slutade till min glädje att väninnan snart satt med Prinsessan bakom sig och blev masserad varsamt med olja.

Naturligtvis var det omöjligt för mig att inte tänka på sex när Prinsessan lät sina händer massera väninnans nakna axlar och nacke. Jag gjorde att patetiskt försök att titta bort, men då förstärktes bara min hörsel, vilket gjorde att jag hörde ljudet av Prinsessans oljiga händer blandas med väninnans tysta stönanden av njutning. Detta blev till en galet erotisk och plågsam situation.

Då jag har världens bästa kvinna vid min sida, berättade jag imorse om hur upphetsande det var och att jag fick stånd av hennes masserande och att jag sedan drömde galet erotiska drömmar hela natten om en trekant tillsammans med henne och hennes väninna.

Jag vet få kvinnor som skulle reagera som min kvinna. Hon blev strålande glad och njöt uppenbart att jag blev kåt... Synd att väninnan är en vanlig vän och inte en swingersvän. Tror att Prinsessan och hon skulle vara en syn för Gudarna... Man vet aldrig ;-).

Det som gör att Prinsessan blir glad, måste vara att hon vet att jag älskar henne mer än något annat.

Hon vet att hon är den vackraste kvinna jag mött och hon vet att hon äger hela mitt hjärta (som också innehåller tre ungar) helt och hållet. Att hjärtat inte kan lånas ut till någon annan, det vet hon. Det är bara den kroppsliga njutningen som kan lånas ut. Jag kan låna ut Prinsessan och Prinsessan kan låna ut mig. Vi kan aldrig låna ut oss själva till någon annan.

I helgen viskade Prinsessan "Knulla henne!" till mig... Inatt viskade hon samma sak i min dröm ;-). I båda fallen hade jag och Prinsessan sex med galet sexiga kvinnor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar