måndag 26 november 2012

Ett dilemma...

Han skriver.

Imorse vaknade jag av att Prinsessan väckte mig på tok för tidigt och sa att hon var sugen och ville ha sex. Jag sa att hon fått timmar av sex på lördagen (med femkant och tjejsex), samt att hon fick sex av mig både på söndagsmorgonen och söndagskvällen.

Trött och yr, tiggde jag om att få sova vidare. Prinsessan som dock är van att få som hon vill, gav inte upp på något sätt, utan fortsatte sin "övertalning". Med ord och händer försökte hon få mig att prioritera sex före sömn utan att lyckas.

En stund senare väckte hon mig igen för att fråga om jag visste var hennes plugg fanns någonstans... Väckt för 4-5:e gången svarade jag fortfarande på ett trevlig sätt att jag inte visste var den var och somnade om igen.

En stund senare vaknar jag igen av surrande ljud och stönanden och ett orgasmskrik. Jag vände mig då om och drog täcket över huvudet och somnade om.

När jag sedan vaknar är Prinsessan sur på mig för att jag vänt mig om... (tror inte hon är sur på riktigt).

Här kommer vi till vår lilla frågeställning:

Vem av oss har rätt?

Prinsessan som tycker att hennes man är oförskämd som drar täcket över huvudet för att få sova, eller hennes man som tycker att han har rätt att få sova till dess att väckarklockan ringer?

Jag hoppas på ett opartiskt svar från våra läsare, trots att Prinsessan är snyggare än hennes man ;-).



2 kommentarer:

  1. Spontant tycker jag inte att man kan kräva att ens partner ska ställa upp på sex om denne värderar någon annan aktivitet högre just då. Men jag tycker att prinsessan gjorde helt rätt till slut som tog saken i egna händer.

    Om partnern aldrig är sugen behöver man ta ett djupare samtal, men det verkar inte som att ni har det problemet... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Klart man har rätt att säga nej - och vi har som du mycket riktigt skriver inget problem med brist på lust... ;-)

      Radera