onsdag 28 november 2012

Snälla Tomtemor...

Hans önskelista.

Hej kära Tomtemor.

Jag tänkte förklara lite för dig så att du inte tror att jag skall vara julklappslös iår (hörde att du föreslagit Tomten detta). Du och Nissarna tyckte tydligen att jag varit en "hemsk man".

Visst har jag slagit min älskling ibland. Ibland har jag till och med sagt nedvärderandae saker till henne när hon legat bunden i sängen och vid ett tillfälle droppade jag stearin på henne så att hon skrek.

Ridpiskan som jag piskat henne med var en present från mig (inte från din man Tomten, så du kan sluta skälla på honom nu). Den har jag i och för sig använt mig av ett antal gånger under året. Piskan har gjort min älsklings rumpa röd vid ett flertal tillfällen.

Jag har hållt fast min älskling i benen så att andra killar kan ha sex med henne och jag har till och med haft sex med flera andra tjejer under året, samtidigt som min älskling tvingats titta på.

Bara för några dagar sedan höll jag fast min älsklings huvud i håret och tvingade henne till oralsex med en annan kvinna under tiden jag hade sex med denna kvinna.

Vid otaliga tillfällen har jag tvingat upp hennes mun för min egen eller någon annans kuk. Jag har tagit henne i analen så hon skrikit och jag har lämnat henne att bli knullad av en annan man.

Ibland hittar jag sexpartners på min kontaktsida på Bodycontact, men ibland beordrar jag min älskling att leta upp någon eller några från hennes sida.

Det låter kanske inte så bra...

Men trots detta, undrar jag om du kan bortse från dessa små "missgärningar" och ge mig en skönt trekant tillsammans med min älskling och en annan kvinna. Det står liksom högst upp på min önskelista till jul.

Hoppa gärna över alla "saker" som ni bygger i verkstaden. Jag har märkt att de håller betydligt kortare tid än minnen, så jag väljer trekanten före en ny Ipad eller en moderiktig tröja.

Om du har några frågor kära Tomtemor, så kan du skriva till Prinsessans profil på BC (prinsess_dream)...

Det kanske är det förmildrande om jag berättar att Prinsessan initierat allt ovanstående med att säga:

  • "Nu är det dags att du ger mig ett rejält kok stryk"
  • "Knulla henne"
  • "Tvinga mig, snälla"
  • "Kan du dominera mig ikväll?"
  • "Vill du knulla henne?"
  • "Honom vill jag knulla med"
  • "Jag har tjejsex-abstinens nu"
  • "Jag vill ha kinky sex nu"
  • "Det var länge sedan du förnedrade mig"
  • "Snälla, kan vi leka rollekar ikväll?"
Ser fram emot min julklapp... Ni behöver inte slå in presenten, eftersom jag ändå inte vill ha dem inslagna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar