torsdag 29 november 2012

Fortfarande nyfiken - och kåt

Prinsessan skriver.

Jag är väl medveten om att vi nyss landat efter det senaste äventyret i huvudstaden. Finns det någon norm över hur ofta man får idka porrigt sex - så är jag övertygad om att jag och Älsklingen sprängt alla gränser rejält. Ändå vill jag ha mer.

Sedan vår första trekant på S.U.S i Norrköping har dessa stopp på diverse sexiga hållplatser som mmf varit tämligen frekventa. Jag skrattar... Kan man få för mycket av det goda? Jag tror inte det.

De som predikar och fördömer skulle säkert stämpla oss som sexmissbrukare, lössläppta, galna, äckliga, sjuka och annat mindre trevligt. Dem är det mest synd om.

Jag tror att många av de som saknar spänning, upptäckarglädje, nyfikenhet, tolerans, humor och en nypa galenskap i sitt sexliv alldeles för ofta lever i en relation med någon av dem som fördömer.

Förbjuder man sin partner att exempelvis titta på porr så är jag övertygad om att man på ett mycket effektivt sätt försäkrat sig om att aldrig någonsin få förtroendet det innebär att ens älskling vågar berätta om sina innersta drömmar och fantasier. Om Tabun. Då har man inte bara lagt på locket - man har svetsat fast det.

Min Älskling vet att jag är galet förtjust i trekanter. Detta vet han för att jag vågat berätta det för honom och inte för att han tjuvläst någon dagbok eller hittat ett hemligt konto på BC.

Jag vet att Älsklingen njöt obeskrivligt mycket av att få oralsex av mig och en vacker kvinna i lördags, och jag vet att han vill uppleva det igen. Vi är öppna med vad vi njuter av och vill uppleva.

Tack vare att vi båda är "open-minded" så finns inga förbjudna frågor. Tack vare att vi känner oss trygga vågar vi experimentera och testa nya saker. Detta innebär att vi finner nya "turn-ons" och resmål att besöka.

Vi kommer fortsätta prova nytt. Nya varianter, nya vänner, nya fantasier, nya leksaker, nya klubbar... Jag ser ännu inget slut på denna resa - och jag är så tacksam för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar