fredag 16 november 2012

Vi provar det mesta

Prinsessan skriver.

Visst drömmer jag om fredagsmys enligt Älsklingens modell. Självklart!

Annars fantiserar jag just nu extremt mycket om den fest som finns runt hörnet. Om allt går som det ska. En liten, privat fest med några få utvalda, lika seriösa och kåta människor. Visst låter det lovande?

Jag vill inte skriva så mycket om det just nu, eftersom det inte är 100% spikat och då några är nya bekantskaper som jag vill visa respekt mot genom att inte skriva om dem innan de givit sin tillåtelse.

Går allt i lås, så kommer detta nog bli en av de sexigaste upplevelser vi haft. Vi kommer få testa lite nya konstellationer och vi kommer vara lite fler än vi varit hittils.

Jag är oändligt glad och lycklig att jag lever i en relation med Älsklingen och att vi båda är galet nyfikna och gärna provar nya saker. Inga dörrar är egentligen låsta i förhand, även om vi båda saknar intresse av exempelvis wet lekar och känner avsky för kriminella handlingar.

Vi provar det mesta åtminstone en gång. Än så länge har vi inte råkat göra något vi inte gillar. Däremot är vi nog inte riktigt på det klara med vad exakt som tänder oss i bdsm rummet. Vi kommer nog prova oss fram lite försiktigt och njuta av resan på väg mot nya fascinationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar