torsdag 29 november 2012

Tänder på bilder i huvudet.

Han skriver.

Vad är det egentligen med mig och "skilda rum"?

Det är lite frustrerande att inte få koll på vad som är själva triggern till att jag går igång på vissa saker. Men nu anar jag att jag har lite mer koll på vad jag går igång på.

Jag tyckte (har skrivit om detta tidigare) att det var sjukt sexigt när Prinsessans väninna skulle sova över och gick utanför vår halvöppna dörr när vi hade högljutt sex.

Bara vetskapen om att hon hörde oss lika tydligt när hon skulle sova på soffan på soffan, som om vi hade haft sex jämte henne, var sjukt sexigt.

Det blev ju inte sämre av att de var tillräckligt berusade (speciellt Prinsessan) och att Prinsessan inte brydde sig om att försöka vara diskret med vad vi gjorde i detalj och hur skönt det var (Prinsessan tycker fortfarande att det är galet pinsamt).

Samtidigt är det sexigt att Prinsessan har sex med en annan och när jag lämnar dem en stund för att exempelvis duscha eller dricka. Att veta vad hon gör, samtidigt som jag inte ser är på något kinky sätt jäkligt sexigt.

Det var exemplevis sexigt att instruera henne dagen innan vad som skulle hända under kvällen, så att hon garanterat visste vad jag krävde. Nästa gång kommer hon att få en längre lista med uppgifter att följa. Jag anar att detta kommer att bli ett äventyr för alla.

Om det nu är lika sexigt att en vacker och sexig kvinna ligger och lyssnar på oss när vi har sex, som att jag lyssnar på Prinsessan när hon har sex, så finns det bara en gemensam nämnare och det är att jag älskar att se bilder av vad som händer av det jag inte kan se, annat än i mitt huvud.

Min hjärna ser denna kvinna smeka sig själv till ljudet av oss och min hjärna ser Prinsessan knulla med en annan man i sovrummet på exakt det sätt jag instruerat henne att göra.

För ett par år sedan så hade jag en dröm om att ha sex med andra på en swingersklubb i ett helt mörkt rum. Denna sexiga tanke gick dock helt i stöpet, då jag vill ha koll på vilka som är i rummet. Detta omöjliggör med andra ord att ha sex i ett mörkt rum på en swingersklubb. Dock finns idén sparad för en framtida tillställning ;-).







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar