söndag 25 november 2012

Lite kortfattat om natten

Prinsessan skriver.

Nu är vi hemma igen. Vi är båda väldigt nöjda med hur kvällen fortlöpte igår. Lätt.

Vi var som ni vet på en liten privat swingersfest hemma hos "vår" extrakille. Där var också en annat par som vi aldrig träffat tidigare - men som vi kom att gilla. Mycket. ;-)

Det är ett minst sagt tålamodsprövande att finna parkeringsplatser i huvudstaden. (Jag begriper inte hur ni som bor där orkar leta p-fickor, men om det får ni läsa på någon annan blogg. Vi skriver om sex som ni vet)

Lite efter utsatt tid hade vi gjort en kupp och parkerat oss på ett "alternativt" ställe, och spända av förväntan letade vi upp rätt adress och upptäckte till vår förtjusning att kvällen verkade lovande.

Dörren öppnades av en mycket vänlig värd som fixat med diverse trevliga drycker och i köket satt ett mycket attraktivt och trevligt par och väntade. Vi presenterade oss för varandra och snart skålade i bubbel, småpratade och skrattade tillsammans. Det hela kändes mycket naturligt och lovande. Jag tror jag talar för alla då jag hävdar att tycket som uppstod var ömsesidigt.

Att umgås med swingers borde kunna vara lite spänt eftersom ALLA vet vad ALLA tänker på. Sex, sex och ännu mer sex. Ändå är det oftast extremt naturligt och lättsamt att lära känna likasinnade. Det kan jag förvånas av varje gång vi varit på äventyr.

Efter någon timmes trivsamt prat trängdes vi snart i den stora dubbelsängen. Den lilla blyghet som funnits var som bortblåst och passion, glädje, upptäckarlust och ren och skär kåthet tog över rummet.

Den binyfikna vackra kvinnan var enormt vacker och härlig. Jag försökte vara lite varsam och extra hänsynsfull då hon var nybörjare - men det blev ganska uppenbart att hon stormtrivdes med en annan kvinna och vågade ta för sig. Lycka!

Jag älskar tjejsex, det är mjukt, det är vackert, det är spännande. Jag älskar att slicka en annan kvinna, och det är givetvis än mer underbart att slicka en kvinna som gärna ger tillbaka. Jag ler...

Männen då?

Jag törs lova att de var mer än nöjda. Gränser suddades ut. Vem som gjorde vad med vilken kvinna var mindre viktigt. Njutning var prio ett.  Jag tror ingen kände sig utanför eller borktkommen.

Älsklingen klagar iofs på träningsvärk idag. Skrattar lite. Han vet exakt vilken av nattens övningar som känns idag. Men det låter jag honom berätta själv...

Kan dock hinta om att det aldrig var aktuellt för honom att avbryta just den behandlingen... ;-)

Och ja, vi kommer träffas igen... Snart hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar