måndag 19 november 2012

Sova eller älska?

Han skriver.

Prinsessan drog undan täcket från mig i soffan och plockade fram min kuk och runkade den ömt under tiden hon tittade på min kuk som om det var världens godaste godisbit.

Hon log mot mig och försvann ner mot min kuk med en öppen mun.

Sekunden senare kände jag hur hennes mun omslöt mig och den där famtastiska känslan spred sig i min kropp.

"Skall vi gå in i sovrummet?" frågade jag efter en stund och reste mig upp.

"Jag vill inte gå och lägga mig än" sa Prinsessan med sina hundvalpsögon.

Klockan halv två stapplade jag in i sovrummet och stöp i säng. Trots Prinsessans argumentation och mjuka händer, blev det sömnen som prioriterades framför sexet.

Prinsessan berättade lite besviket imorse att hon hade försökt leka med min kuk inatt när jag sov. Men jag hade tydligen inte tyckt att det var en bra idé när jag sov.

Nu är jag vaken och pigg... samtidigt är jag sugen på lite tidigt kvällssex.

Just nu förstår jag inte varför min kropp inte tyckte att det var en bra idé att Prinsessan skulle leka med min kuk inatt... Men ikväll får hon leka hur mycket hon vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar