tisdag 20 november 2012

Äntligen måndag

Prinsessan skriver.

Jag fick en löjligt skön orgasm igår kväll. En sådan där orgasm som inte slutar, utan som fortsätter i flera minuter. Jag vet inte exakt vad som händer i min kropp dessa gånger. Jag vet inte hur mycket jag bryr mig heller. Jag är nöjd med resultatet. Kanske räcker det så?

Egentligen tror jag att Älsklingen inte var på sitt allra sexigaste humör igår kväll när vi landade i sängen? Men med kvinnlig list och porrigt prat varvat med en bekännelse så hade han snart ett skönt tag om sin hårda lem och jag insåg att jag vunnit.

Igår varvade vi vacker älskog med hårt prat och ett välplacerat finger i min anal. Ikväll kan det bli mer hårt än romantiskt. Jag älskar sex och jag älskar min Älskling i alla former och nyanser.

Igår kom han över mitt ansikte och i min mun. Jag kom med hans finger bak och smekandes mig själv. Porrigt, älskvärt, innerligt, skönt och helt magiskt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar