onsdag 31 juli 2013

Vulgärt är inte sexigt

Prinsessan skriver.

Jag skulle nog inte kalla mig för direkt blyg. Men det händer titt som tätt att jag känner mig besvärad på BC. Det är omöjligt att vara bevärad OCH kåt samtidigt. Blir jag besvärad så blir jag omgående avtänd.

När jag får målande beskrivningar av folks sexakter och kroppsvätskor så blir jag brutalt avtänd. Det finns inte på min världskarta att träffa exempelvis ett par som gärna berättar om hur kletig han gjort henne runt munnen.

Inte för att jag är pryd. Inte för att jag inte gillar att bli sprutad på. Inte för att jag ogillar sperma. Dock ogillar jag fula ord - om det inte är Älsklingen som väser "slyna" i mitt öra, men det är något helt annat.

Jag tycker att sprutbilder på BC är hur äckliga som helst! Det spelar ingen roll om sperman fångas i rörelse eller om man fotograferar den då den har landat. Det spelar ingen roll om den är placerad på män eller kvinnor - jag och Älsklingen tycker inte dessa bilder är sexiga över huvud taget. Tvärtom!

Bilder på sperma och bilder som liknar dem ur läkarbokens kapitel om kvinnans underliv är avtändande. Alias på BC som anspelar på kroppsvätskor är lika lite tilldragande som de som talar om ond bråd död typ "demented", "psycho" etc.

Jag blir faktiskt uppgiven då ett par som skrivit trevliga mail tidigare plötsligt använder ett vulgärt språk. Uppgiven och avtänd.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar