måndag 15 juli 2013

Händer och tänder

Prinsessan skriver.

Jag funderade för någon dag sedan på kvinnors klitoris och det fokus som ibland drabbar den. Jag skriver "drabbar" just för att ibland råkar kvinnor på män (kanske även kvinnor?) som så väldigt gärna vill göra det skönt - men tycks ha missat att en klitoris är en enormt känslig del på kvinnan.

Personligen tycker jag mest att direkt och att allt för frekvent beröring av denna lilla tingest är mer irriterande än skönt. Det blir skönt lite senare i sexakten, men just i inledningen, innan upphetsningen har tagit mig med storm är det skönast att bara bli lätt smekt - och mer i närheten än direkt på.

Samma sak med g-punkten. G-punkten är en extremt häftig bekantskap då man redan är rejält upphetsad. Innan man har nått dit, så är det inte skönt att få sin g-punkt stimulerad. Tycker jag. Andra kanske tycker det? Det må så vara, men jag spar gärna den stimulansen till lite senare.

Är män lika känsliga med vilka delar man stimulerar när? Finns det ett vedertaget körschema för mäns njutning? I så fall är jag ovetande om detta. (Förlåt Älsklingen.)

Dock är jag införstådd i att en mans ollon är en känslig liten rackare - och att kvinnor som ämnar göra det skönt för mannen som har turen att bli sugen bör vara varsamma med var de gör av sina tänder under akten. Att bli "tuggad på" som en man uttryckte det lär vara föga upphetsande?

Så kvinnor och män, var lite lätta på händerna och varsamma med tänderna så lär denna sommar kunna bli enormt skön för alla inblandade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar