måndag 1 juli 2013

Fortsättningen på lördagsäventyret...

Han skriver:

(forts.)

Väl på hotellet så stannade vi till i baren och pratade lite om vad vi gillar och inte gillar. Det var ett perfekt sätt att inleda vår underbara trekant på. Att få några minuter att reda upp vad vi gör och inte gör.

Väl på rummet satte jag mig i fåtöljen medan dessa två kvinnor kröp upp i sängen och sakta, sakta, började njuta av varandras kroppar.

Kyssandes (jo, Prinsessan kysser tjejer men inte killar) smekte de av varandra kläderna medan jag satt och njöt av detta fantastiskt vackra som skedde framför mina ögon. Det finns inte mycket som är vackrare än två kvinnor vars kroppar slingrar sig om varandra.

Det är vackert och sensuellt. Tjejsex är vackert, men jag har svårt att se något vackert i när två killar har sex (kanske beror på att jag är hetro?).

Kvinnan la Prinsessan på mage och lät sin tunga glida över hennes vackra skinkor. Jag vet hur galet kåt Prinsessan blir av just denna behandling och log när jag såg hur hon omedvetet tryckte sig mot kvinnans tunga.

Snart fylldes vår lilla svit med ljudet av två stönande kvinnor. Prinsessan låg snart på rygg med en kvinnas huvud begravt mellan hennes ben.

Kvinnan stod på knä på golvet vid fotändan och slickade Prinsessan. Det var en syn som jag mer än gärna etsade in i min hjärna, att ta fram en grå höstdag.

Jag tittade på Prinsessan som öppnade sina ögon och log mot mig. Hon försöket mima något till mig, men hennes läppar formades till ord som inte finns i SAOL. Kanske var det mitt dåliga läpp-läsande, eller så kan det bero på att kvinnan hittat Prinsessans g-punkt och masserade den medan hon uppenbart slickade som en gudinna.

Jag reste mig upp och klädde av mig sakta utan att släppa dem med blicken.

Jag ställde mig bakom kvinnan och lät min tunga glida över hennes skinkor in mellan hennes ben.

En stund senare stod jag bakom kvinnan och tillsammans njöt vi alla tre. Kvinnan stönade högt och stöttes mot Prinsessans fitta, vilket uppenbart blev för mycket för Prinsessan.

"Är det okej för er båda att jag kommer nu?", frågade Prinsessan lugnt som om det var en fråga vid franska hovet på 1700-talet.

I samma sekund som Prinsessan fått ett ja från både mig och tjejen, så kom Prinsessan... Jag tror att Prinsessan kom av sig lite i sin orgasm när vi skrattade över hennes lugna och stilfulla fråga om hon fick komma.

Efter en stund så låg vi alla i sängen och pustade ut. Vi pratade och skrattade och det kändes som om vi känt varandra under lång, lång, tid.

(Forts. följer)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar