fredag 26 juli 2013

Glasdildon

Prinsessan skriver.

För en tid sedan fick vi hem en glasdildo från www.oliverocheva.se för att testa och betygsätta. Tyvärr landade dildon samtidigt som min period, sedan har jag varit lite opasslig några dagar, så det var faktiskt först igår som jag kände att det var läge att prova den lille tingesten!

Helt ärligt så är just glasdildos en sådan sorts leksak som jag varit en smula skeptisk inför, och därför är det extra roligt att vi fick prova just en sådan, det kanske inte hade blivit av annars?

Så igår kväll, tog jag en dusch och förklarade för min Älskling att stunden var kommen för glasdildon. Älsklingen kastade in sig i det varma vattnet och skyndade tillbaka till mig där jag så smått börjat bekanta mig med staven.

Det första som slog mig var hur exklusiv den var då den kom hem till oss i sin lilla kartong med genomskinligt lock och formgjuten mall inuti där den vilade säkert. Den kändes slät och förvånansvärt tung och hade en snirklig "ranka" slingrandes runt den - också i glas förstås. Tanken var säkert att den skulle öka friktionen vilket den absolut gjorde!

När Älsklingen kom till sängen fick jag kompletterande behandling av hans tunga och mun vilket naturligtvis förhöjde njutningen samtidigt som jag knullade mig själv med dildon. Det var jätteskönt och inte alls kallt som jag inbillat mig innan.

Men eftersom en glasstav inte rör sig så tycker jag nog att det är en leksak som man kanske använder tillsammans med någon. När man leker själv så är nog det lite roligare med en leksak som gör något? Tror jag.

Så när jag ska förföra min Älskling med en show - så kommer denna glasdildo vara mitt absoluta första val. Ingen annan leksak kan vara så vacker, elegant, sexig, exklusiv samtidigt som den faktiskt är skön.

Jag kommer krypa upp på ett bord i sexiga underkläder och låta Älsklingen titta på, när jag gör det skönt för mig betydligt fler gånger nu när jag har rekvisitan som passar.

Betyg utseende: 5 (av fem)
Betyg känsla: 4 (med kompletterande behandling en femma)
Betyg effekter: 1+ (plusset kom till tack vare den slingrande "rankan")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar