tisdag 2 juli 2013

Prinsessan suger mig på jobbet.

Han skriver:

Prinsessan lockade med mig till hennes jobb idag med löftet om att "suga mig hela dagen". Naturligtvis förstår jag att hon inte kommer att ställa sig på knä och suga mig från morgon till sena eftermiddag.

Men jag ångrade mig inte en enda micro-sekund att jag följde med henne...

Det är så fantastiskt att titta på Prinsessan när hon har en kuk framför sig. Hennes ögon tindrar och man kan se i hela hennes kropp att hon njuter av att sakta, sakta, öppna sin mun och omsluta kuken med sina läppar.

Att hon samtidigt runkar och låter tungan röra sig över ollonets känsliga delar är mer än lovligt skönt.

Hon älskar att "äga" kontrollen över en kuk. Hon vet precis hur hon skall göra för att en man skall stöna.

Ikväll lär jag få en underbar stund med min Prinsessa (när hon kommer hem från sin utekväll). Jag anar att vi båda är sugna på lite skönt porrigt sex ikväll... Kanske inkluderar det lite smärta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar