onsdag 17 juli 2013

Paket!

Prinsessan skriver.

Ett skepp kommer lastat. Eller FLERA skepp kommer lastade. Så var det hos oss igår. Två paket landade i knät på mig och Älsklingen. Mest i mitt knä om jag ska vara ärlig.

Älsklingen berättade igår att han beställt sexiga underkläder till lilla mig. Igår kom paketen alltså. Catsuits med snörning utmed hela sidan, korsetter utan bh, höfthållare, strumpor med snörning bak, ögonmask. Sexigt värre törs jag lova. Hoppas allt passar!

Paketet med den efterlängtade glasdildon från www.oliverocheva.se kom också igår! Eftersom det är helt fel vecka just nu för sexuella lekar så kunde vi endast se och känna på den lilla tingesten igår. Det ska bli riktigt kul att få prova den - och då jag kommer givetvis berätta för er vad vi tyckte om den.

Det känns lite som solsveda att ha drivor med nya sexiga saker och inte kunna leka med dem direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar