tisdag 23 juli 2013

Ormgrop

Han skriver:

Som vi skrivit om tidigare, så finns det två olika sorters swingers. Det finns de som går igång på att inte ha någon kontroll på vem eller vilka de har sex med, och så finns det de som ställer krav på dem de har sex med.

Vi tillhör den senare gruppen.

Vi skulle båda tycka att det var lite obehagligt att inte ha den kontroll som vi får exempelvis via vår DS-relation. Här ser jag till att Prinsessan kan släppa kontrollen. Hon litar så blint på mig att jag enbart gör de hon njuter av och inte sätter henne i en situation som hon inte skulle uppskatta.

Men samtidigt så gillar vi att vara flera i sängen och vi gillar att kunna slappna av och släppa kontrollen inom våra ramar.

Tanken med att starta en egen swingersgrupp är kanske inte en så dum idé. Det bör finnas fler som vi som skulle njuta av en sexig miniormgrop i en exklusiv svit. Bara alla vet var ramarna är och hur reglerna ser ut.

Jag är en man som är hetro, men har för den sakens skull inga som helst problem att komma åt en annan man under tiden vi har sex. Att munkulla Prinsessan tillsammans med en annan man, bygger på att man inte är homofob direkt.

Men trots mitt liberala sätt sexuellt, så hade jag inte gillat att känna en mans mun omsluta min kuk. Detta skulle för mig vara galet avtändande. Lika avtändande som det vore för Prinsessan om en fet man i 70-årsåldern la sig svettig över henne och frustade juckade med sin mage mot henne.

Vi vill med andra ord veta vilka vi har sex med, hur de ser ut och vilken sexuell läggning de har. Detta i kombination med att de har koll på etiketten (det sociala spelet) och våra regler, gör att vi känner oss trygga.

Men tänk om det var en svit med fem par som var attraktiva, socialt begåvade, hade koll på ramarna/reglerna och hade samma sexuella läggningar.

I vårt fall hade vår önskelista kunnat se ut på följande sätt:

Killarna hetro
Tjejerna bi
Kondom vid samlag (pb)
Ej kyssar (bortsett tjej-tjej)
Ålder 30 - 55
Välvårdade i kropp och själ.
Trygga och harmoniska i sin relation.
Inte helt nya (känner till sina ramar).
Har kommit förbi hjälpande händer och sex i samma rum.

Hmmm... Då hade en miniormgrop kunnat vara sjukt sexigt en lördagskväll i november i ett blåsigt och regnigt Stockholm.

Det kanske är dags att börja planera för denna typ av afton... Vi återkommer nog snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar