onsdag 3 juli 2013

"Fan att man inte är bög!"

Han skriver:

Tack alla underbart sexuella kvinnor för att ni finns!

Jag satt hemma i min ungkarlslya tillsammans med några kompisar för massor av år sedan. Vi tittade på hockey och åt revbensspjäll och drack öl. En typisk afton för oss grabbar.

En av grabbarna var nygift och hade levt en lång tid med denna kvinna.

Han njöt av varje sekund av att spendera tid med oss grabbar (även om hans flickvän ringde honom titt som tätt).

Helt plötsligt utbrast han:

"Fan att man inte är bög. Då hade man kunnat sitta och kollat på hockey och blivit avsugen samtidigt".

Detta var denna grabbens mått på den absoluta lyckan. Att få ha ett sexliv som inte var förutbestämt med hur, när, var och varför man hade sex. Ett sexliv som bara var avslappnat och utan prestige...

Om jag skulle be min Prinsessa att suga av mig när det är hockey på tv, så skulle hon med 100% säkerhet le och säga "skulle du vilja det?".

Det hade räckt med en liten nickning för att Prinsessan skulle glida ner på knä framför mig och knäppa upp mina byxor.

Hon hade aldrig fnyst eller blivit förnärmad. Hon hade aldrig refererat till någon feministisk åsikt om att män utövar våld på kvinnor och hon hade aldrig suckat eller på något annat sätt visat ett ogillande.

Hon hade stått på knä och sugit och njutit...

Förnedrande?

Ja, om jag hade vägrat henne sex på liknande sätt. Om hon hade bett mig om att jag skulle glida under bordet och ge henne en underbar avslickning efter den griljerade hummern och champagnen. Eller om hon ville ha oralsex under tiden hon tittar på S.A.T.C.

Att vilja något för sig själv men inte vara villig att ge tillbaka är sjukt osexigt. Det skapar garanterat något negativt i relationen.

Det vore lika skruvat som om jag ville ha en extra tjej i sängen, men vägrade Prinsessan en extra kille i sängen. Givandet skulle naturligtvis inte bli så självklart framöver.

Alla skall ha rätten att säga nej till sex, men det blir fånigt om prestige blir den vanligaste anledningen att säga nej.

Så tack till alla er kvinnor som förstått att en lycklig man är en tillfredsställd man...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar