tisdag 16 juli 2013

Fantasier...



Han skriver:

Många människor har sexuella fantasier. Det finns dessvärre de som inte har några fantasier alls av sexuell natur, men de lämnar vi hädan i detta inlägg.

Fantasier kan handla om allt från att ha ett harem fullt med sexiga kvinnor från alla världens hörn, till att fantisera om mer "förbjudna" saker. Saker som man inte ens vill uppleva i verkligheten.

Ibland när Prinsessan vill ha sina mörkaste fantasier tillfredsställda så njuter hon av att bli tagen under tvång. Hon gillar att kämpa emot och hon njuter som mest när det blir så realistiskt som möjligt. Detta gör i sin tur att det ibland blir en plågsam "present" från mig...

Det är inte helt ovanligt att hon sparkar, klöser, slår och försöker bita mig när jag brottar ner henne i sängen och sliter av henne kläderna plagg för plagg.

Om jag tappar fokus för en sekund, så kommer det garanterat en smäll som gör att det sjunger i skallen i flera minuter. Det har hänt mer än en gång att hennes tänder fått fäste i min hand, vilket är sjukt smärtsamt.

Men efter några minuter är hon fastbunden och hjälplös inför mig. Hon hotar och tvinnar och ser uppriktigt förbannad ut.

Men ljudet från hennes läppar när jag trycker in min kuk djupt i hennes blöta fitta, skvallrar om att hon älskar dessa lekar.

Ett försök att motverka detta lilla stön misslyckas totalt när jag stöter hårt in i henne. För varje hånfull kommentar blir hon blötare och blötare och snart är det omöjligt för henne att hålla tillbaka den orgasm som hon envist försöker att hindra.

Hon blir uppenbart förbannad när jag ger henne löften som jag inte håller och hon förbannar mig när jag tar henne analt, trots att jag lovat henne att "skona" henne från detta i utbyte mot att fått ta henne djupt i hennes hals.

Dessa orgasmer verkar aldrig sluta. Hon har en intention att komma utan att det märks, men när hon tystnar och spänner varje muskel i kroppen, för att plötsligt skrika ut sin orgasm, kan ingen i en radie av ett par kilometer missa att det var underbart skönt.

Efteråt brukar vi få ta hand om mina smärre sår...

Jag vet att Prinsessan älskar dessa rape-lekar.

Detta är dock en fantasi som hon aldrig skulle njuta av i verkligheten med någon annan. Tvärt om så skulle detta skada henne (och alla andra kvinnor) för resten av hennes liv. Våldtäktsmän är as och monster... De tar något som inte vill bli taget...

Men en fantasi kan förverkligas om båda är med på spelet och litar blint på varandra. Detta gör att det finns sex som vi aldrig kan eller kommer att bjuda in andra till. Vårt privata sexliv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar