onsdag 3 juli 2013

Extrakille

Han skriver:

Förhoppningsvis får vi snart träffa en extrakille och avgöra om han klarar av att följa de regler och ramar vi har när vi bjuder in fler till vårt sexliv.

Det viktigaste för oss (innan vi träffats) är att personen kan skriva "rätt saker".

För oss är det rätt saker när man inte skriver om att "ta för sig" och i jag-form. Det är galet många singelkillar med ett ego som är så högt att de till och med skulle glänsa på Manhattan. De som tror att det är paret som skall krydda hans sexliv och att allt handlar om att han primärt skall njuta.

Vi hoppas att vi varit duktiga på att selektera bort de singelkillar som vi inte tror skulle fungera i vårt sexliv. Men man vet ju inte. Förmodligen har vi råkat välja bort en och annan fantastisk singelkille. Men då har de nog bara haft otur den dagen :-).

Jag ser verkligen fram emot att träffa en singelkille hemma igen. Det var ett tag sedan och även om jag inte är bi, så ger det mig ändå en tillfredsställelse av att Prinsessan njuter sjukt mycket av att stötas fram och tillbaka mellan två män.

Att höra hennes lustfyllda kvidanden när hon försöker stöna med en tjock kuk i sin mun är galet upphetsande. När hon sitter på knä mellan två män och runkar och suger oss om vartannat med tindrande ögon är galet porrigt.

Att se denna kvinna njuta av porrfilmssex är inte något som är super-mega-sexigt och något jag tänder på.

Så i helgen lär förhoppningsvis Prinsessan få sin efterlängtade MFM.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar