torsdag 4 juli 2013

MMF ikväll


Prinsessan skriver.

Ikväll får vi besök. En ung man som Älsklingen haft kontakt med under en längre tid är snart på väg åt vårt håll. Spännande. Jag är lite nervös. Konstigt vore väl annars?

Det är lite pirrigt innan. Jag har givetvis aldrig sett killen annat än på bild, men jag har nyss pratat med honom på telefon. So far so good.

Det skulle vara ytterst trevligt om vi kunde hitta en extrakille som till fullo förstår och accepterar våra regler samt låter bli att skaffa en flickvän. :-) Skämt åsido. Jag är givetvis GLAD att vår förra kille funnit kärlek och är lycklig! Grattis till er båda!

För det är givetvis så att de killar vi väljer, de sympatiska, verbala, sociala, trevliga, som är hyffsat vältränade med ett fördelaktigt yttre är hårdvaluta för singeltjejer?

De killar vi väljer bort har nog inte lika enkelt på singelmarknaden? De som inte är i fysisk form, som inte är sociala eller har förståelse för sociala koder eller koll på hur man beter sig bland folk har det nog inte lika enkelt?

Jag hoppas att denna kille är en sådan vi vill träffa igen. Håller ni tummarna för oss ikväll?

2 kommentarer: