tisdag 25 juni 2013

Vi gillar att äta ute.


Han skriver:

Sex blir som bekant bättre och bättre ju fler gånger man haft sex med varandra (och varit lyhörda för vad partnern gillar).

Man lär sig vad kvinnor tycker om och när man träffar sin respektive så lär man sig vad han eller hon unikt gillar för att få mesta möjliga njutning.

Kanske är det så att jag har fullständig koll på vad Prinsessan tänder på. Om jag vill ge henne en snabb orgasm, så vet jag hur jag skall göra. Om jag vill ge henne en långdragen njutning som ger henne en euforisk avslutning, så vet jag också hur det skall gå till.

Sex blir med andra ord bättre och bättre med en och samma partner. Men jag tycker att det är viktigt att komma ihåg att hastigheten man kan få sin partner att komma inte är synonymt med bra sex.

Bra sex är precis som med restauranger. Ibland vill man äta snabbt och enkelt på McDonalds och sänker sina krav på den kulinariska upplevelsen. Man behöver något att stoppa i magen för att man är sjukt hungrig och börjar bli lite grinig.

Eller så har man varit ute och festat på kvällen och är hungrig på en kebab-tallrik tidigt på morgonkvisten när man skrattande vinglar hem.

Men det kan också vara så att man åker till en fantastisk ”stjärn-restaurang” för att avnjuta en afton med att uppleva nya smaker och nya rätter. Kanske har man några favoriträtter som man bara beställer på just denna restaurang.

Men till sist så äter man ändå den bästa och mesta maten hemma. Ibland blir det hämtpizza och ibland blir det ett långkok…

I min mening så är det precis på samma sätt med sex. Ibland är det så sjukt skönt med ett snabbt ”McDonalds-sex”. Man vet vad man får och det tar bort den irriterande kåtheten och det går fort.

Men det går inte att jämföra med ”Operakällar-sex”. En 11 rätters avsmakningsmeny med gott vin under massor av timmar.

Det går inte säga att det ena sexet är viktigare än det andra. De har sin funktion utifrån den situation man befinner sig i. Om Prinsessan ligger i sängen och inte kan sova för att hon är så galet kåt, så förväntar hon sig inte fyra timmars sex med trekanter, bdsm, outfits, fyrkanter, tjejsex och dp. Hon förväntar sig att jag kryper ner mellan hennes vackra ben och särar dem och ger henne en underbar orgasm.

Men det vore fånigt och galet att boka en stor svit, anmäla sig till en swingersfest, fixa outfits, fixa med barnvakt och hundvakt. Åka fem timmar fram och tillbaka till Stockholm för att satsa på att komma så fort det går.

Vi gillar som ni vet också att äta med andra ;-)… Detta gör att vi har fördelen av att vi två känner varandra utan och innan vad det gäller sexuell njutning. Men vi har också möjligheten att ge varandra den där spännande upplevelsen av att ha sex med någon annan lite då och då.

Tur att sex tar bort kalorier, annars hade vi varit super-feta så mycket och gott som vi ”äter”.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar