fredag 14 juni 2013

Min älskling är Hin Håle

Nä, kanske inte Hin Håle... Snarare Hon Håle i så fall...

Efter att vi vaknat så låg vi och morgonkelade en stund.

Detta är kanske den stund på dagen som är viktigast för oss. Att börja dagen med att få smeka Prinsessans vackra kind och hålla om hennes lena och overkligt sexiga rumpa. Detta är vår tid att visa hur vi älskar varandra med hela vår kropp och själ. Detta är stunden då vi avslutar gårdagen och påbörjar den nya dagen tillsammans.

Eftersom jag var (är) mer upphetsad än på lång, lång tid, dröjde det inte så lång tid innan vi kom in på ämnet sex. Prinsessan ville veta lite detaljer om vad jag planerat för vårt nästa rollspel ihop med en extrakille.

Några minuter senare så låg jag och viskade vad som kommer att ske under tiden mitt finger sögs in i hennes varma, hala och kramande fitta. Hon knep ihop sina ögon hårt och viskade att det är på tok för lång tid till dess. Hon viskade hur gärna hon ville knulla med sin extrakille.

Hon skakar plötsligt på huvudet och tittar anklagande på mig och visk-skäller (gulligt) att jag måste sluta nu!

Jag tar ett tag om min kuk och drar henne till mig och börar runka. Jag måste ha en orgasm NU!

Prinsessan tittar på mig med hundvalpsögon och försöker förmå mig att vänta tills ikväll, men jag har inte samma förmåga som kvinnor, som tycks kunna stänga av en kåthet på samma sätt som man pausar en film. Hos mig är det så att om man startat "filmen" så kör den till det står "The End"...

Jag tar ett tag om min kuk och smeker mig under tiden Prinsessan berättaf för mig om hur skönt hon kommer att göra det för mig tillsammans med extratjejen. Det värket i hela min kropp men det är hopplöst att komma.

Aaaaaaaargh!!!

Jag stegar in i duschen och tar en sval dusch som får mig att tänka mer på en höststorm än på skönt sex. Efter ett tag har jag mer eller mindra lyckats pausa "filmen" och jag torkar mig och går in till sovrummet.

Där möts jag av Prinsessan i vita höfthållare, vita trosor och vackra strumpor som går hela vägen till ett par högklackade skor.

Neeeeeeej!!!

Jag låter min handduk falla och tar ett tag om hennes nacke och trycker henne ner mot min kuk. Sekunden senare så stöts min kuk långt ner i hennes hals.

Hon tar ut min kuk ur sin mun och tittar upp på mig med ett leende och frågar: "Är du mindre kåt nu?"

Naturligtvis vet hon lika väl som jag att den smärtsamma kåtheten bara börjat om. Hon vet mycket väl att jag inte kan komma tänka på annat idag än att få lägga henne över bordet, dra ner hennes trosor och ta henne bakifrån till dess att hon skriker... Eller så kanske jag inte bryr mig om hon skriker. Just nu är jag riktigt sexuellt egoistisk ;-)

Detta kommer att bli en lång, lång, dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar