tisdag 11 juni 2013

Vad är det som är så svårt?

Prinsessan skriver.
 
Jag vet. Jag får skylla mig själv. Men jag undrar ändå, vad är det jag måste säga för att vissa singelkillar ska förstå vad jag skriver?
 
Kan de inte läsa?
 
Vi behöver en extra extrakille. Den vi har är perfekt för oss, men den dagen han inte är singel längre - eller helt enkelt tröttnar på att leka med oss vill vi gärna vara garderade. Kanske är vi också redo för än mer avancerade lekar? Jag tänker på möjligheten till att en MMMF lek.
 
Den extrakille vi hittade på festen kanske kan vara något? Men då jag inte vet om han tycker det är värt att åka den ganska långa väg det faktiskt är till oss för skönt sex, så tänkte jag att jag får fortsätta leta efter en kille åt oss på egen hand tills vidare.
 
Dumt tänkt av mig. Jag blir bara arg när jag läser många meddelanden.
 
Så här skrev jag:
 
"Vi söker ytterligare en extrakille.
Rätt kille är den som läser vår profil och dagbok och som förstår vad vi söker.
Är du inte singel, vältränad, social, yngre än mig, svensk, respektfull osv så är du inte den vi söker och behöver inte skriva.

Förstår du din roll? Har du erfarenhet? Orkar du skriva mer än några få ord eller meningar? Är du öppen för att åka till oss? Har du en profilbild på något annat än ditt kön?
I så fall ser jag fram mot ett trevligt mail."
 
Detta var det första svar jag fick:
 
"Jag vill!"
 
Vad är det som är så svårt att förstå?
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar