tisdag 11 juni 2013

Otippat delmål

Prinsessan skriver.

Ett återkommande "problem" med mig enligt Älsklingen är att jag är alldeles för social. Jag älskar att möta nya bekantskaper och lära känna människor. Tiden tycks försvinna fullständigt då jag sitter och pratar (strunt enligt Älsklingen) med en intressant person.

I helgen fanns det oändligt många intressanta personer på festen och tydligen fastnade jag återigen i ett samtal med en vacker och trevlig kvinna. Jag borde givetvis haft sex med henne istället för att prata, men i min lilla bubbla pågick samtalet bara en kort, kort stund.

I Älsklingens värld, och han har säkert rätt, pågick dessa samtal i timmar. (?!) Han har försökt uppmärksamma mig på detta under kvällen, men jag har inte förstått vad han velat säga och bara fortsatt mala vidare.

När vi satt i bilen hem och pratade om detta faktum frågade jag honom varför han inte hade sex med någon annan då jag var så trist sällskap. Han tystnade och hans ögon blev stora.

- Va? Skulle det vara okej om jag gick iväg själv och hade sex utan att kolla med dig först?

Jag tvekade och funderade. Var jag nära att lova något jag inte skulle kunna stå för om situationen skulle uppstå igen? Frågan är komplicerad. Eller är den verkligen det?

Älsklingen och jag vill bara ha sex med folk vi litar på och känner oss trygga med. De extrakillar vi valt har vi känt förtroende för. Att somliga senare visat sig vara mindre trovärdiga än vi först trott är en annan historia som inte riktigt hör hit.

På klubben i Norrköping träffade Älsklingen en kvinna i omklädningsrummet som försökte locka honom till att ses vid ett annat tillfälle utan mig eller mannen hon hade sällskap med. Denna kvinna skulle jag inte vilja att Älsklingen tog i med tång. Hon har nämligen inte förstått vilken typ av relation swingers har - som regel mycket goda utan hemligheter för varandra.

En kille som ville träffa oss började skriva konstiga meddelanden till min egna profil på BC i vilka han talade om hur mycket han längtade efter mig. Klart att jag eller Älsklingen inte vill träffa någon som längtar efter mig!

Men att låta Älsklingen glida runt bland dessa vana och trygga swingers, att låta honom delta än här, än där är jag faktiskt nästan övertygad om att jag skulle tycka om. Inte bara tillåta.

Jag blev som jag skrev igår, kåt av att se min man stå på knä med huvudet begravt under en annan kvinnas kjol och veta att han just där och då slickar henne ljuvligt skönt. Just vid detta tillfälle uppmanade jag dem båda att gå iväg och njuta av varandra utan mig. Steget att låta Älsklingen själv välja sexpartner utan mig i denna isolerade miljö är inte speciellt stort. Eller ens dramatiskt. Men ack så sexigt.

Denna "resa" vi befinner oss på tar oss verkligen till destinationer vi inte trodde vi skulle se vid resans början då sex i samma rum och tjejsex var vad vi ville uppleva. Var ska detta sluta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar