onsdag 26 juni 2013

På lördag

Prinsessan skriver.

På lördag är det en stor dag. På lördag ska jag och Älsklingen träffa en vacker (jag känner på mig att hon är extremt vacker) kvinna. Jag är inte nervös egentligen, inte för att träffa henne i alla fall. Vi har pratat på telefon - och hon var extremt lättpratad, öppen och glad. Jag gillade henne direkt, och jag tror hon gillade mig med.

Så vad kan gå fel? Jo, givetvis att en eller flera av oss inte "tänder" på varandra. Det skulle vara extremt trist om det inträffade - men det är liksom självklart att den "öppningen" måste få finnas. Ingen ska känna sig tvingad att fullfölja något som inte känns bra. Vägen ut är öppen för alla.

För en tid sidan fick vi meddelande från en kille i ett grannlän. Han var av åsikten att OM han körde de nio milen det var till oss så KRÄVDE han att han skulle få träffa oss flera gånger...

Det vore sjukt om vi, då vi kör 20 mil skulle KRÄVA att få ha sex med denna kvinna. Det vore osexigt som f-n att ha sex med någon som inte vill.

Tvång, hot och ultimatum hör inte hemma i ett sunt kärleks - eller sexliv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar