torsdag 13 juni 2013

Glittrande stenar

Prinsessan skriver.

Om det vill sig väl så åker kameran fram ikväll. Ska testa mina fina presenter jag fick förra veckan och låta Älsklingen föreviga mig i enkom gnistrande stenar.

Det finns bara ett litet problem. Jag är sjuk, och har egentligen mycket lite ork för annat när alla måsten är avklarade. Soffan är extra skön dessa kvällar. Men. Jag VILL väldigt gärna ha en liten fotosession, tyvärr känner jag mig inte så sexig just idag.

Jag tror dock att man ibland ska ha sex fastän man kanske inte egentligen vill. Lusten dyker förmodligen upp någonstans i förspelet, och där med Älsklingens huvud mellan mina ben kommer lusten ta överhanden. Vi hör till skaran som är övertygade om att ett aktivt sexliv krävs för att ett förhållande ska vara lyckligt i långa loppet.

Så jag kommer peta i mig några värktabletter framåt kvällen och leta upp den där gudinnan i mig. Sedan ska jag vältra mig i sängen iklädd mina glittrande handklovar och kroppssmycket.

Lusten kommer dyka upp och jag vet att vi kommer njuta av varandra efteråt. Sedan ska vi fortsätta leva lyckliga tillsammans i alla våra dar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar